Ons nieuwe adres: - Reisverslag uit Gobabis, Namibië van Lies en Marella - WaarBenJij.nu Ons nieuwe adres: - Reisverslag uit Gobabis, Namibië van Lies en Marella - WaarBenJij.nu

Ons nieuwe adres:

Door: lies en marella

Blijf op de hoogte en volg Lies en Marella

20 Maart 2008 | Namibië, Gobabis

Hallo lieve mensen hier is dan eindelijk ons nieuwe adres:

Fam:Kotze
tav Lies en /of Marella
postbus 1640
Gobabis
Namibie


  • 19 Maart 2008 - 18:21

    Marjan:

    Nou weet ik waar ik terecht kan als mijn collega's mij een enkele reis geven....;) Jullie gaan mij toch met open armen ontvangen?! :0

  • 19 Maart 2008 - 19:11

    Renny:

    Erg leuk om weer foto's van de speelkamer te zien, en te weten dat er ook nog steeds gebruik van gemaakt wordt. En dat die 2 meiden daar nog werken.......echt geweldig. Doe ze de groeten. Tinana heeft toen tegen die meiden gezegd dat ze voor hulp ook altijd naar het gemeentehuis kunnen gaan. Of ze dat ook gedaan hebben en of dat aanbod nog steeds geldt........?
    Ben benieuwd hoe jullie het op de school gaan vinden. Zijn er nu ook veel nederlanders nu, hoe is het in het vrijwilligershuis? Woont Lyni er ook nog? Doe haar de groeten,
    En 30 graden: ik had vandaag nog een dikke hagelbui op de kop.........
    Veel plezier daar, groetjes Renny

  • 19 Maart 2008 - 20:16

    Jacobs G.E.:

    Hi Lies,
    Houden alles bij.Wensen jullie Prettige Paasdagen.Bellen nog wel.Hier sneeuw met Pasen.Zijn 4 dagen naar Einhoven.
    Pa en Ma

  • 20 Maart 2008 - 11:47

    Suzan:

    Hallo Lies en Marella,

    Zo te lezen is er bij jullie al veel in gang gezet en hebben jullie het naar je zin met de mensen daar.
    Wij zijn van plan om in de week voor de meivakantie een middag te organiseren voor de kinderen,hun ouders en anderen om geld in te zamelen voor de Gobabiskinderen.Woensdag 26 maart komt een klein groepje enthousiaste leerkrachten bijeen om de "ophaalmiddag"vorm te geven. We houden jullie op de hoogte.Zouden jullie willen nadenken over een concreet doel en over hoe we het geld daar krijgen?
    Vieren jullie ook Pasen?

    Het allerbeste en groetjes,
    Suzan

  • 20 Maart 2008 - 12:43

    Tjits&Jan:

    Adres ontvangen ,bedankt lekker temperatuurje daar stuur een beetje warmte deze kant op het is hier brr.
    Wij wensen jullie een paar vrolijke Paasdagen toe de hartelijke groeten
    Tjits,Jan,Ebeltje,Sietse.Hebben jullie geen msn of skype?

  • 31 Maart 2008 - 18:41

    Marian Ten H:

    Foto's bekeken,bericht gelezen, toch een brok in mijn keel om te zien hoe anders het daar is.
    Lijkt me moeilijk om dit los te laten. Maar jullie doen goed werk, geven de kinderen een stukje geluk, aandacht en liefde ondanks de slechte omstandigheden.
    succes met het tuinproject.heel veel lieve groetjes.

  • 03 April 2008 - 10:45

    Dorine:

    heey,
    het is aan gekomen het leuke kaarje.
    bedankt.
    ongelofelijk 30 graden !!!
    bij ons komt het er ook aan 10 graden.
    ik vind van die foto s een van de tweeling leuk en lief.
    bij ons gaat alles goed. ik hoop dat het daar ook goed gaat.

    groetjes van ons allemaal,Dorine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Namibië, Gobabis

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2008

27 mei

19 Mei 2008

18 mei

15 Mei 2008

16 mei

15 Mei 2008

15 mei

03 Mei 2008

3 mei
Lies en Marella

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 36127

Voorgaande reizen:

10 Maart 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: