18 mei - Reisverslag uit Gobabis, Namibië van Lies en Marella - WaarBenJij.nu 18 mei - Reisverslag uit Gobabis, Namibië van Lies en Marella - WaarBenJij.nu

18 mei

Door: lies en marella

Blijf op de hoogte en volg Lies en Marella

19 Mei 2008 | Namibië, Gobabis

Hallo allemaal. Voor we weer een nieuw lang verslag maken even de rest van de vakantiefoto's en alles is door ons zelfgefotografeerd

• 19 Mei 2008 - 13:18

Sander:

Wat een prachtige foto's!!! Jammer denk ik dat de vakansje al weer voorbij is, gelukkig hebben jullie alles vastgelegd!

Nog een anderhalve week en dan is dit avontuur weer voorbij... we hebben op afstand mee mogen genieten. Super bedankt!

Heel veel liefs voor jullie allemaal,

Het thuisfront Boonstra

• 19 Mei 2008 - 14:21

Stance:

In een woord " Baie mooi". Geniet van het laatste stukje, goede terugreis en tot gauw. Groeten voor iedereen en een knuffel aan alle bekenden.
    Stance

• 19 Mei 2008 - 15:06

Anthoinette:

Hoi Lies,

Lida was vandaag eventjes bij ons in de groep, ze vertelde dat je natuurlijk, wanneer je terug bent ons komt vertellen hoe het was in Namibie.
    Door alle verhalen en fotos lijkt het of je heel dichtbij bent. Vandaag was er iemand in de groep die denkt dat Afrika een provincie van Nederland is!
    We kijken er enorm naar uit dat je je verhalen komt vertellen.

Nog even lekker genieten van jullie welverdiende vakantie!

groetjes van groep 4 en Anthoinette

• 19 Mei 2008 - 18:59

Jacobs G.E.:

Hi Lies en aanhang,
    Leuke foto,s.Ook prachtige verhalen.
    Spoedig gezond weer terug.
    Grooeten,
    Pa en Ma.

• 19 Mei 2008 - 19:01

Grietje:

Prachtige foto's, echt heeeeel mooi!!!!
    Tot gauw en liefs van ons,
    Grietje

• 19 Mei 2008 - 19:02

Lena:

Hoi Lies,
    Tijdens de klompentocht al mooie verhalen van Ron gehoord over jullie vakantie en nu net jullie verslagen gelezen en foto's bekeken.Wat een belevenis zeg! En wat doen jullie nuttig werk.Je zal als je straks thuis bent al die kinderen missen.Ze zullen vast een plekje in je hart hebben gekregen.
    Ik heb je wel gemist met de KT.Wij hebben de klomp gewonnen.Wij vertrekken binnenkort naar de Oostzee.
    Een fijne tijd nog daar en een goede reis terug.Tot ziens!

• 20 Mei 2008 - 15:36

Anja:

Hey luitjes, weer prachtige foto's.
    Groetjes vanuit Leeuwarden en tot gauw.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 26 Mei 2008 - 21:30

Mayke:

Mooi! kus

• 28 Mei 2008 - 13:35

Mirella:

wauw! mooi hoor!
    de zebra's kussen elkaar! grappig!