3 mei - Reisverslag uit Gobabis, Namibië van Lies en Marella - WaarBenJij.nu 3 mei - Reisverslag uit Gobabis, Namibië van Lies en Marella - WaarBenJij.nu

3 mei

Door: lies en marella

Blijf op de hoogte en volg Lies en Marella

03 Mei 2008 | Namibië, Gobabis

Hier even een kort bericht uit een internetcafe in Swakopmund.
De eerste week van de vakantie zit er alweer op. Ron en Maaike hadden een goede reis gehad en we zijn op vrijdag gelijk gaan reizen met een 4x4 auto met 2 tentjes op het dak. De meiden slapen om en om in de auto en we hebben ook al 2 nachten in een goedkoop huisje geslapen. De reis is begonnen in Harnas, waar een dierenopvang is, van wilde dieren. Hier hebben we leeuwen, lynxen, apen, giraf, mudu's en luipaarden gezien. De cheeta's hebben we geaaid. Daarna naar het zuiden naar Reoboth en door naar Sossusvlei.Nu zijn we aan de kust en reizen straks door naar Etisha, het wildpark. Olifanten hebben we nog niet gezien!!!
Dit is een erg mooi land met vele soorten natuur. Bergen, vlaktes, bossen, zee, voor elk wat wils.
We vermaken ons goed en er worden vele foto's gemaakt, die we plaatsen als we weer in Gobabis zijn.
We hoprn dat iedereen van het lange weekend geniet. Wij genieten met volle teugen!!!
Liefs van Marella en Lies

  • 04 Mei 2008 - 05:51

    Rem,tjits En Joost:

    Geniet van jullie vakantie!!!
    Dikke kus vanaf Vlieland!

  • 04 Mei 2008 - 19:29

    Annelies:

    Hee Maaike en ouders en anderen!

    Het klinkt fantastisch. Behalve het slapen in de auto dan.... Of gaat dat prima?! Ik kijk uit naar de foto's van jullie belevenissen. Geniet ervan! Mattie, tot snel.

    Liefs Lies

  • 05 Mei 2008 - 09:46

    Mayke:

    Heerlijk vakantie! Maar hier hebben we gelukkig met de feestdagen ook steeds mooi weer. Denk aan je Marel, kus

  • 05 Mei 2008 - 18:45

    Pa En Marianne:

    Klinkt allemaal erg leuk ,kijken jullie en beetje uit me die cheeta.s soms aaien ze terug. Ben benieuwd naar de foto,s .Jongens geniet er van tot horens ziens of mails.
    Pa en Marianne

  • 05 Mei 2008 - 20:01

    Mark:

    volgens mij gaat het daar allemaal wel lekker,ik heb sowieso minder wilden dieren gezien hier!! geniet van de tijd die jullie daar hebben. ben benieuwd naar de spannende verhalen..

    groetjes Mark


  • 05 Mei 2008 - 21:47

    Silvia:

    Wat een verhalen. Met bewondering lees ik ze. Jullie laten je niet uit het veld slaan door onverwachte zaken, lijkt het.
    Waar je in Nederland diploma's voor nodig hebt, doe je daar al improviserend, dus wie weet is het onderwijs nog eens een uitdaging.

    Wat moet het heerlijk zijn om tussen alle indrukken en door er op uit te trekken. En dan ook nog met familie.

    En dan straks de laatste weken alweer. Veel plezier en nog veel prachtige ervaringen!!!!

    groetjes, Silvia

  • 09 Mei 2008 - 07:17

    Papa En Mama:

    Dat is een leuke vakantie met zijn allen, wij hebben hier ook prachtig mooi weer.Hier loopt wel wild rond maar of dat dieren zijn? Wij wensen jullie nog veel plezier en marel dikke knuffelkus van ons

  • 11 Mei 2008 - 10:24

    Michel:

    heee Lies en Marella :D

    hoe gaan het?
    hier baije goed dankie :P
    het weer is nu in Nederland ook heerlijk, maar mis het afrika gevoel van lekker rustig aan....

    hoe was de vakantie?
    veel gezien neem ik aan?
    willen jullie de anderen ook nog even de groeten doen?

    kus michel

  • 12 Mei 2008 - 17:43

    Anja:

    Hoi Marella en Lies, fijn dat jullie het nog steeds er naar jullie zin hebben en wat een leuke foto's allemaal.
    Veel liefs van ons uit Leeuwarden.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 12 Mei 2008 - 17:55

    Damaris En Amber:

    hoi marella hoe gaat het? met mij gaat het goed. het is hier heel mooi weer. ik heb vakantie en ik moet donderdag weer naar school.woensdag 7 mei had ik een halloween slaap party. het was heel gezellig. ik heb ook bij oma geslaapen en ook bij een vriendin. de moeder van mij vader ligt in het ziekenhuis.ik hoop dat je snel weer thuis komt.
    liefs damaris!!!

  • 12 Mei 2008 - 20:52

    Caren:

    Hee Marella en Lies,

    Zo te lezen nu even tijd om te genieten van dat mooie, bijzondere land.
    Wat vliegt de tijd voorbij he..
    Ik weet nog wel dat je zei; Phoe, 3 maanden.. maar moet je nu eens kijken.
    31 mei komt nu wel heel dichtbij.
    Dat geld voor jou maar ook voor mij..

    Boven de tafel op de groep hangt dat vliegtuig van Jitske. Ze weten dat je daarin naar namibie gevlogen bent.
    Pas geleden hingen ze er telkens aan, dus ik had hem even weg gehangen.
    Nu hebben ze zelf bedacht dat het vliegtuig weg is om jou weer op te halen.

    Nog even, en het is nog echt zo ook!

    Geniet ervan!

    Liefs, Caren

  • 13 Mei 2008 - 21:24

    Jits:

    Hee meiden

    Al weer bijna terug van de rondreis??? Ben zó benieuwd hoe jullie het gehad hebben, en wat jullie allemaal hebben gezien! Ook een loodzware klim op de duinen gemaakt? Maar het uitzicht maakt alles goed he!

    Kus! 8)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Namibië, Gobabis

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2008

27 mei

19 Mei 2008

18 mei

15 Mei 2008

16 mei

15 Mei 2008

15 mei

03 Mei 2008

3 mei
Lies en Marella

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 36126

Voorgaande reizen:

10 Maart 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: