Nog een week voor vertrek - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lies en Marella - WaarBenJij.nu Nog een week voor vertrek - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lies en Marella - WaarBenJij.nu

Nog een week voor vertrek

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lies en Marella

02 Maart 2008 | Nederland, Leeuwarden

Hallo lieve mensen.

Nog een week voor vertrek. De week waarin onze laatste zin vaak:"Tot in juni" zal zijn. Het wordt tijd om de koffer in te pakken en te wegen. Zal alles erin kunnen blijven of moet er toch spul uit. Dat weten we pas volgende week.
We hebben alle inentingen gehad, die voor vertrek nodig zijn, we hebben veel informatie van mensen die al eerder geweest zijn en we hebben geld op de rekening, zodat we voor de kinderen in Gobabis wat kunnen doen.
De kinderen van de Plataanschool gaan ook nog een aktie houden. Eerst maar even kijken waar behoefte aan is in Gobabis. De klassenfoto's gaan mee en de eerste engelse brieven zijn al geschreven. Deze samenwerking is er omdat Lies met het Kinderdagverblijf in de wereldschool zit. Hopelijk kunnen we een leuke correspondentie opzetten.
Voor degene die een briefje of kaartje willen sturen, ons adres daar is :
Huis Deon Louw
Postbox 697
Gobabis
Namibia
Luchtpost doet er ongeveer een week over, andere post wat langer.
Het volgende bericht zal uit Namibie komen.
Veel plezier in Nederland de komende maanden en wij gaan er in Gobabis wat moois van maken.
Groeten van Lies en Marella.

• 03 Maart 2008 - 17:50

Renny Westerhof:

Hee dames, spannend voor jullie hoor. Ik weet nog goed hoe het voelde, afscheid nemen van mensen en het avontuur tegemoet gaan. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie allemaal gaan doen en mee gaan maken, en wat voor mensen jullie daar ontmoeten. Ik ga zeker jullie site volgen. Geniet ervan, sterkte, veel plezier, etc. en doe ze de groeten daar.
    Groetjes Renny

• 03 Maart 2008 - 20:26

Lida:

ik zal jullie natuurlijk volgen!
    veel liefs en goede reis, lida

• 03 Maart 2008 - 20:27

Lida:

ik zal jullie natuurlijk volgen!
    veel liefs en goede reis, lida

• 03 Maart 2008 - 20:29

Lida:

ho, ben wel erg enthousiast...

• 04 Maart 2008 - 16:35

Silvana :

hee lies
    nou ik heb er best wel zin in hoor maar wat wel zo is dat ik marella andesrs had verwacht...maar ja jullie helpen ellkaar wel!!!!!
    nou ik ga zo ff de foto's bekijken en lies en marella doe de groetjes wel!!!!!
    oke doeii hoooii

• 06 Maart 2008 - 07:27

Sietse En Epy:

Het grote avondtuur nadert, voor jullie maar ook voor ons is het spannend .Nog een paar nachtjes en dan :Wij wensen jullie een goede reis.Veel werk plezier en geniet van de tijd in dat verre land. En Marella je verjaardag vieren we als je terug bent,je wordt maar een keer een kwartje