hallo allemaal - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lies en Marella - WaarBenJij.nu hallo allemaal - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lies en Marella - WaarBenJij.nu

hallo allemaal

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lies en Marella

10 Januari 2008 | Nederland, Leeuwarden

Lieve mensen,

We willen jullie nu al heel graag bedanken voor jullie inzet en bijdrage.
Wij zijn bezig met project Gobabis maar wij niet alleen we hebben al zoveel steun van jullie gehad. Kinderen en collega's van de klimop zijn druk bezig geweest met schilderen,knutselen en oliebollen te bakken voor de kerstborrel waar een fancyfair was voor de ouders.
Het was een succes!!!
Maar ook de flessenactie gaat als een speer.
We hebben kaarsen te koop maar nu ook kalenders met foto's van Gobabis. De kalender is heel erg mooi geworden en er zijn nu al veel verkocht ook op de nieuwjaarsborrel van de SKL.
En we hopen er natuurlijk nog veel meer te verkopen.
We zijn ook druk met de voorbereidingen bezig.
We hebben al inentingen gehad maar moeten nog wel een paar.
Montoetje gehad voor TBC.
Onze ticket is geboekt het staat nu echt vast 10 maart vertrekken we t/m 31 mei.
Het is echt spannend allemaal!!!
We blijven jullie op de hoogte houden..

liefs Lies en Marel

  • 23 Januari 2008 - 19:49

    Debbie:

    Hey Lies!

    Er was mij nog niet bekend wie er dit keer naar Namibie gaan, maar jij bent nu dus van de partij!!!
    Superleuk dat je nu toch gaat, we hebben het er veel over gehad 3 jaar terug! Maar ja, ik loop ondertussen met een dikke toeter rond, dus kan niet met je mee, hi hi!
    Vertel, wat doen jullie aan de voorbereiding????

  • 04 Februari 2008 - 15:32

    Hidde Zijlstra:

    ik vind het goed wat jullie doen tof

  • 19 Februari 2008 - 21:43

    Jitske:


    Hee lieve meiden!

    Nog een paar weekjes! Nu is het echt aftellen geblazen... Ik ga jullie in elk geval op de voet volgen, en hopelijk nog veel meer mensen met mij. En natuurlijk af en toe een berichtje, want dat is enorm leuk heb ik zelf gemerkt toen ik in Gobabis was 2 jaar geleden...

    Geniet nog van alle voorbereidingen (en stress :))!!!

    Liefs Jits

  • 19 Februari 2008 - 21:45

    Jits:

    P.S. Tip van mij, voer zelf zo veel mogelijk e-mail adressen in van vrienden en bekenden, want veel mensen weten niet dat je automatisch op de hoogte kunt worden gehouden... :D Spammen die lui! Haha!

  • 27 Februari 2008 - 12:00

    Marjan:

    Hoi Nieske,

    Je weet... ik ga je erg missen...

    groetjes van koekepan.

  • 28 Februari 2008 - 13:47

    Mery:

    Hi lieve Lies!!

    Ik ga je zo missen....Maar ben echt blij voor je dat je gaat.

    Volgende week nog even een feestje bouwen :D

    Liefs je (liefste) stagiaire ;)

    Mery

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2008

27 mei

19 Mei 2008

18 mei

15 Mei 2008

16 mei

15 Mei 2008

15 mei

03 Mei 2008

3 mei
Lies en Marella

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 36131

Voorgaande reizen:

10 Maart 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: