Bedankt voor de ontzettend leuke dag! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lies en Marella - WaarBenJij.nu Bedankt voor de ontzettend leuke dag! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lies en Marella - WaarBenJij.nu

Bedankt voor de ontzettend leuke dag!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lies en Marella

06 Maart 2008 | Nederland, Leeuwarden

Lieve mensen,

Gisteren was mijn laatste werkdag op de klimop voordat ik samen met Lies naar Namibië ga. En dat is al heel gauw.Aankomende maandag begint onze spannende reis.Op de klimop hadden mijn lieve collega's een afscheidsfeestje georganniseerd samen met de kinderen.Yvonne en Jitske waren speciaal voor mij terug gekomen om een feestje te bouwen. Bedankt lieve meiden.
Het was erg spannend want ik wist niet wat er ging gebeuren.
Alles was natuurlijk in Afrikaanse sferen.
Alle kinderen hebben olifanten,papagaaien of leeuwen beplakt,gedanst op afrikaanse muziek. Er werd flink geswingd.De kinderen werden omgetoverd tot prachtige wilde dieren..
Ik ben zelf vreselijk verwend met kaartjes en cadeautjes van collega's,kinderen en ouders. Sommige cadeautjes mocht ik zelfs pas openen in Afrika. Lieve mensen heel erg bedankt daarvoor.
Ik vond het een dag om niet te vergeten.

liefs Marella

  • 06 Maart 2008 - 20:54

    Jits:


    Hee lieverd!!

    Je hebt het verdient hoor :D! We gaan je ontzettend missen... Vandaag voor het eerst met Caren gewerkt, erg leuk! Maar 't is geen Marel, he ;)

    Ik vond het ook een super afscheid voor jou. Geweldig sfeertje! Ga je er nog foto's van op deze site zetten? Dan kan ik de ouders er ook naar doorverwijzen...

    Je hebt nog niet stiekum het kadootje opengemaakt hè? Hihi, ben benieuwd naar je reactie :P

    Ik bel je het weekend nog wel ff.

    Niet te zenuwachtig worden hè!

    Dikke tút!

  • 06 Maart 2008 - 20:59

    Marella:

    hi hi hi...wat is daar het juiste antwoord op...hi hi hi
    Ik was net bezig om er foto's op te plaatsen maar ik moet ze eerst even ver kleinen maar ik zet ze erop hoor!!

    dikke knuf Marel

  • 06 Maart 2008 - 21:03

    Gerda:

    Hey Meid,

    Leuk dat je mij hebt toegevoegd. Kan ik alles op de voet volgen! Ben heel benieuwd wat je allemaal gaat mee maken! Geniet er ontzettend van. En ik ga via alle berichtjes die ik van je lees enorm meeleven!
    Ik ben benieuwd wat je van het kadootje vind...moet je wel even laten weten hoor! En niet stiekem opmaken:)
    Een hele goede reis!!

    Liefs Ger

  • 07 Maart 2008 - 08:44

    Yvonne:

    Het is gelukt, ik ben toegevoegd aan lijstje!
    Ik vond het ook een erg leuk feestje en wat een leuke foto's!

  • 08 Maart 2008 - 19:21

    Esmé En Freerk:

    Is het maandag al?
    Hoe laat vertrekkken jullie? Kunnen we nog dag zeggen?
    Leuke site is dit trouwens ik zal hem in de gaten houden, om helemaal up to date te blijven van jullie belevenissen!
    Ik hoop dat ik jou voor je vertrek nog even zie en anders wil ik je langs deze weg enorm veel plezier en sterkte wensen tijdens dit grote avontuur!

    Groet, Esmé en Freerk

  • 08 Maart 2008 - 21:44

    Stance:

    Hoi Lies en Marella,
    Na ons gezellig avondje met z'n allen kletsen over Gobabis hoop ik dat jullie genoeg info en plezier mee gekregen hebben in jullie bagage. Ik wens jullie een hele goede reis toe. Geniet van alles en je hebt er straks een bijzondere, geweldig mooie levenservaring bij. Vorig jaar om deze tijd zaten Mirjam en ik er al een paar dagen, wat gaat een jaar dan snel voorbij. Doe iedereen daar de groeten en maak lekker veel foto's.
    Dikke knuffel, Stance

  • 14 Maart 2008 - 13:31

    Yneke:

    hai, vrouwen met girlpower !

    Heel mooi om jullie verhaal te lezen, je maakt je er echt een voorstelling bij. Dat jullie hebben besloten elke ochtend in het ziekenhuis te verblijven geeft aan dat er genoeg te doen is. De kinderen daar kunnen jullie steun gebruiken. Verblijven daar ook ouderen ?
    We hebben het vaak over jullie, zelfs op Ria Koopman haar afscheidsfeest. Onze gedachten kunnen we zo naar jullie sturen, dan zijn we toch nog bij elkaar.
    Veel liefs uit het winderige Friesland, groet van Yneke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2008

27 mei

19 Mei 2008

18 mei

15 Mei 2008

16 mei

15 Mei 2008

15 mei

03 Mei 2008

3 mei
Lies en Marella

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 36126

Voorgaande reizen:

10 Maart 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: