De koffer is gepakt - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lies en Marella - WaarBenJij.nu De koffer is gepakt - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Lies en Marella - WaarBenJij.nu

De koffer is gepakt

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lies en Marella

09 Maart 2008 | Nederland, Leeuwarden

Lieve mensen.

Donderdag was het uitzwaaifeest op Jip en Janneke. Van collegae, ouders en kinderen kreeg ik kadootjes en vele goede wensen. Met de naaste collegae nog gegeten en het werd een zeer geslaagde, gezellige dag en avond. Bedankt allemaal!!!!
Het is nu zondagmiddag. De koffer is gepakt en nu in alle rust nog een wijntje en lekker eten. Vele familieleden, vrienden en kennissen hebben nog gebeld en kaartjes gestuurd. Ook bedankt daarvoor. Het is fijn te weten dat jullie dit avontuur met ons gaan delen.
Nog een nachtje en dan gaat het grote avontuur beginnen. We hebben al wel veel informatie gekregen, maar toch. In Afrika zijn en alles zelf beleven is toch weer anders. Ik hoop over een weekje met Marella en Annie ingeburgerd te zijn en mooie verslagen en foto's te kunnen delen.
Tot in Namibie!!!

Knuffel en liefs van Lies

• 09 Maart 2008 - 15:11

Lies En Marella:

Heel erg lekker slapen, nog één laatste nachtje in een regenachtig Nederland..... en dan ......... het avontuur tegemoet.

Heel veel succes, sterkte, plezier enz enz en tot mails!!!!!

Groetjes van Bart van de Plataanschool!

We DUIMEN voor jullie!!!

• 09 Maart 2008 - 15:31

Marjan:

Hallo meiden,

Wat zullen jullie het erg vinden om met dit heerlijk weer Nederland te moeten verlaten.. ;)Veel plezier en ben erg benieuwd naar jullie reisverhalen! tot over drie maanden.

• 09 Maart 2008 - 19:14

Bianca Stanley,:

Even een groetjes van Bianca, ik ben de moeder van Paris Stanley,klimop, ik wens jullie een goede reis en heel veel succes met jullie project, voorzichtig, ik zal deze komende maanden jullie volgen, ik ben benieuwd hoe het allemaal zal verlopen. Groetjes Bianca

• 09 Maart 2008 - 19:30

Jos Hoekstra:

Dames, veel plezier en succes toegewenst. Hopelijk kunnen jullie een positieve bijdrage doen in het gebied.

• 09 Maart 2008 - 19:37

PIET EN JANNY:

VEEL SUCCES

• 09 Maart 2008 - 21:47

Lida:

denk aan jullie! goede reis!

• 10 Maart 2008 - 08:01

Ridaika:

heel veel succes.

• 10 Maart 2008 - 13:51

Ciska Zuidema:

Wil jullie heel veel succes wensen op jullie grote avontuur.

• 10 Maart 2008 - 16:59

ANja Andre En Jordi:

Hai hai Marel en ook Lies Natuurlijk

Wij wensen jullie veel sucses en heel veel mooie tijden in Namibie

Wel voorzichtig doen en spreken je { Marel} gauw weer

Dikke Kus Anja andre en Jordi

• 10 Maart 2008 - 18:57

Jits:

Nog een uurtje en dan vliegen jullie vanuit Dusseldorf!! Dertien uurtjes opgevouwen zitten in een vliegtuig, en dan...... Het Afrika Avontuur!!! De kids waren helemaal verbaasd dat je binnenwaaide vandaag Marel. Zo van; is ze nog niet weg??? Dus we hebben je bananen/Marella-afscheidslied nog eens ingezet en uitgelegd dat je vandaag écht naar Afrika gaat... De schatjes, ze leven helemaal mee :D
    Nou, als jullie dit lezen betekend dat jullie veilig zijn aangekomen door de superstorm heen, en nú mag je pas je kado uitpakken Marel! Niet weer van die flauwe grapjes maken hè, anders mag je er blijven, hihi ;)

Succes, plezier, sterkte, enthousiastme, moed, kracht, liefde etc toegewenst!!! Zet 'm op!

• 10 Maart 2008 - 22:02

Mayke:

Jullie vliegen net, wij zijn weer veilig in L'wd maar ik doe alvast een -WELKOMinNAMIBIE-berichtje! Goede vlucht gehad? Dikke kus