Vertrek - Reisverslag uit Gobabis, Namibië van Lies en Marella - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Gobabis, Namibië van Lies en Marella - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: De broer van Marella

Blijf op de hoogte en volg Lies en Marella

11 Maart 2008 | Namibië, Gobabis

Gisteravond was het dan zover. Met een hele club mensen op Flughafen Düsseldorf om Lies, Annie en Marella uit te zwaaien op hun weg naar Gobabis. Hier en daar een traantje, de schoenen uit, de handbagage uitpakken en weer inpakken en daar gingen ze gedrieën!

Vanochtend om kwart voor acht kregen wij (ouders en broer van Marella) dat ze in Windhoek (of was het nou al Gobabis???) waren aangekomen. Veilig en wel!

Ook bij deze 2 foto's van onze wereldreizigers en hun aanhang en het loopje naar de gate.

Groeten,

Sander (de broer van Marella)

  • 11 Maart 2008 - 09:29

    Marca:

    He lieve marella en lies,
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Spannend allemaal hoor!! En erg knap wat jullie gaan doen. Afscheid nemen is nooit leuk maar ach over een paar maandjes zijn jullie er alweer. Het is gelukkig te overzien. Marella ik mis je nu al hoor. Succes meiden en ik blijf op de hoogte. liefs marca

  • 11 Maart 2008 - 12:22

    Marjan En Lida :

    vanaf jip en janneke:
    fijn dat jullie goed aangekomen zijn!
    groetjes van de harde werkers.

  • 11 Maart 2008 - 18:27

    Aanisah En Judith:

    Hey Marella!

    We lezen dat jullie veilig en wel aangekomen zijn, fijn om te lezen!
    We hopen snel te kunnen lezen hoe jullie het daar hebben, we zijn erg benieuwd.
    Heel veel plezier en succes!

    Groetjess van Aanisah en Judith

    p.s. leuk zeg om die foto van Aanisah op jullie site te zien hah :D

  • 11 Maart 2008 - 22:15

    Fimke:

    Heey Marella en Lies,

    Na een fijn afscheid zo te lezen en goede aankomst, is alles nu werkelijkheid geworden, hopelijk nog geen spijt.
    Ik ben benieuwd en ben stiekem een beetje jaloers op jullie veel succes en maak er wat van.

    Fimke

  • 12 Maart 2008 - 07:10

    L. Venema:

    dag meisjes,
    fijn dat jullie goedaangekomen zijn , ik hoop dat jullie een hele mooie tijd daar hebben, en nog wat van het land ook kunnen zien, marel ik hoop dat je al weer beter bent , ik wil graag een postadres van jullie hebben,dar kon ik niet vinden op de site marel een hele dikke kus en de groeten aan de anderen
    t.luts


  • 12 Maart 2008 - 08:34

    Anne-Wil:

    en treintje rijd op wielen op wielen op wielen!! maar jij gaat met het vliegtuig!! jammer hoor!!! Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn!! heel veel geluk en succes daar. O en hoe kon ik me ook alweer aanmelden voor de mail??

    Liefs anne-wil

  • 12 Maart 2008 - 11:34

    Jits:

    Heee meiden!
    Eerder aangekomen dan wij hadden verwacht, wij zeiden om half 10 op Pippeloen; Nu is Marel ongeveer geland... Duurde in mijn beleving misschien iets langer toen ik zelf vloog :D
    Is Annie dat meisje die achter jou op de foto staat Marella? Grote fanclub hadden jullie mee. Kan me voorstellen dat je wel wat traantjes gelaten hebt!!! Had Jelle het er erg moeilijk mee?
    Ben gister met Jolmer naar PataPataAfrica in Drachten geweest, ik vond de voorstelling zó mooi, dus wou 'm nog es zien. Al die beelden en herinneringen uit Gobabis en Epako, prachtig! Had regelmatig tranen in mn ogen. Wou zo wel weer heen... Nou ja, vast binnenkort wel es met Jolmer.
    Hopelijk zijn jullie snel in de gelegenheid iets van jullie te laten horen, ik ben super benieuwd!
    We missen je hoor! Succes en plezier daar! (Hoe is het weer? Hier enorm regenachtig met véél wind! Jullie missen dus heel wat ;)) XXX

  • 12 Maart 2008 - 14:22

    Marit:

    vet cool dat je nu al in afrika bent. voor jullie alle 2.

  • 12 Maart 2008 - 15:06

    Geertje:

    hallo marella en lies gelukkig dat jullie heel zijn aangekomen.
    een heel fijn verblijf goed werk en veel leren.tot het volgende bericht.groetjes geertje

  • 12 Maart 2008 - 15:15

    Thea:

    Heey marella en lies,

    Goed aangekomen lees ik, mooi zo.
    Wat gaat het allemaal al snel he, nu zitten jullie daar alweer.
    Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen en de foto's!!
    Veel plezier!

    groetjes thea

  • 12 Maart 2008 - 23:38

    Bianca:

    Hallo Lies en marella, fijn dat jullie velig en wel zijn aangekomen, het was nog een hele reis he, wel leuk om zo te zien op deze site hoe het met jullie allemaal gaat. en natuurlijk wat jullie allemaal beleven. groetjes van Bianca Stanley

  • 13 Maart 2008 - 11:07

    JelSanJosPaMa:

    Hallo zus en Lies,

    Gelukkig dat jullie allemaal heelhuids zijn aangekomen. Hopelijk gaat het met jou ook weer wat beter, Marel!

    Plaats binnenkort even een adres, we zitten er allemaal op te wachten!

    Heel veel succes, werkze, maar natuurlijk ook heel veel plezier!

    Dikke kus van ons allemaal,

    xxx

  • 13 Maart 2008 - 16:48

    Maaike:

    Hai mam, hai marella!!

    Super fijn om te horen dat jullie goed aan zijn gekomen, beetje jammer van de regen!

    Mama ik stuur je snel een langere mail!! Marella, heel veel beterschap, irritant om de drie maanden zo te beginnen!

    Tot snel!

    Dikke kus Maaike

  • 13 Maart 2008 - 18:03

    Mayke:

    Hé Marel,

    Wat nu? Ben je ziek? Lees ik hieronder in de krabbel van Maaike. Wat een stom begin! Verder wel alles goed? Leuk om er eindelijk te zijn? Moet wel veel aan je denken hoor! Vooral als ik hier weer bijna van m'n fiets afgeblazen wordt...

    kus Mayke

  • 13 Maart 2008 - 19:35

    Stance:

    Hallo Afrikagangers,
    Mooi om te lezen dat jullie goed aangekomen zijn. Het was vast een lange zit in het vliegtuig. Vond ik zelf in ieder geval wel. Maar daar aangekomen zijn jullie dat vast snel vergeten en verbaasde je je over het landschap,de ruimte,de warmte,de mensen en de geuren. Lekker geslapen in Huis Deon Louw en de eerste stappen in Gobabis gezet? Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen en heb net zoals Jits ook weer zin om te gaan. Misschien met alle Gobabisgangers tzt een SKL uitstapje ha, ha. Geniet van al het nieuwe om je heen en succes.
    Dikke Knuffel, Stance
    He, hoe zet je zo'n leuke smilie erbij?

  • 13 Maart 2008 - 20:32

    Dirk:

    gelukkig dat jullie heelhuids zijn aangekomen, maak er een nuttige en vooral een plezierige tijd van,groetjes

  • 13 Maart 2008 - 21:37

    Mirjam:

    Dames geniet ervan!! hebben Stance en ik ook gedaan.

    Groet Mirjam

  • 13 Maart 2008 - 22:18

    Gonda:

    hoi lieve marella en lies.
    jullie zijn er alweer 3 dagen! al wat gewend aan de nieuwe indrukken? jammer dat ik niet bij je afscheidsfeestje was marella maar het was erg leuk hoorde ik. het is wel stiller zonder jou op de klimop hoor. Ik hoop dat jullie een geweldige tijd gaan krijgen maar dat gaat vast goed komen. succes en veel liefs van gonda.

  • 14 Maart 2008 - 09:40

    Mayke:

    Marel, heb zoals beloofd extra fotoruimte voor jullie ingekocht. Je kunt nu ipv 10 wel 200 foto's en 2 video's plaatsen! Ben nu al benieuwd naar de eerste foto's! kus

  • 14 Maart 2008 - 11:40

    Jitske:

    Hallo mensen die deze site in de gaten houden,

    Ik heb gister even met Marel gebeld op het zuidelijke halfrond!!! Ze is idd behoorlijk ziekjes. Ik het vliegtuig kreeg ze last van enorme blaasontsteking, en nu ligt ze met koorts op bed. Ze baalt enorm, en wil graag aan de slag! Ze is al wel aan het werk geweest, maar dat gaat natuurlijk niet echt als je ziek bent :(
    Ze heeft verder absoluut geen spijt van haar vertrek naar Gobabis, en geniet enorm van de mensen en de natuur.

    Ze wil graag de weblog bijhouden, dus zodra ze weer wat op de been is kunnen we berichtjes en foto's verwachten!
    Met Lies is verder alles prima gelukkig, die is lekker aan het moederen voor Marel :D

    Lieve meid, het was fijn je ff te horen, en wij van de Klimop wensen je allen enorm veel beterschap toe, en niet té snel willen he... ;) Je hebt nog 10 weken, zat tijd om er iets moois van te kunnen maken...

  • 14 Maart 2008 - 11:56

    Marije:

    he marella en lies!

    Ik kijk vaak even op jullie site en wacht net als de rest op de eerste foto's en verhalen uit Gobabis! Vervelend dat je ziek bent Marella, maar gelukkig is mama Lies er dan!
    Lies... ik pas goed op je kindjes hoor, geef ze vaak even een knuffel! Hier op J&J alles goed! Collega's zijn even vervelend als anders.... hihi!
    Maar wat je natuurlijk graag wilt weten: ma>brood din>brood woe>vissticks don>brood en vandaag krokodillebillen en biefstuk van de zebra!

    Jullie succes met de eerste loodjes!
    liefs Marije

    o'ja Gelsana, Railly en ikke kijken uit naar dat pakketje wat je op gaat sturen!

  • 14 Maart 2008 - 11:57

    Jitske:

    Hallo mensen die deze site in de gaten houden,

    Ik heb gister even met Marel gebeld op het zuidelijke halfrond!!! Ze is idd behoorlijk ziekjes. Ik het vliegtuig kreeg ze last van enorme blaasontsteking, en nu ligt ze met koorts op bed. Ze baalt enorm, en wil graag aan de slag! Ze is al wel aan het werk geweest, maar dat gaat natuurlijk niet echt als je ziek bent :(
    Ze heeft verder absoluut geen spijt van haar vertrek naar Gobabis, en geniet enorm van de mensen en de natuur.

    Ze wil graag de weblog bijhouden, dus zodra ze weer wat op de been is kunnen we berichtjes en foto's verwachten!
    Met Lies is verder alles prima gelukkig, die is lekker aan het moederen voor Marel :D

    Lieve meid, het was fijn je ff te horen, en wij van de Klimop wensen je allen enorm veel beterschap toe, en niet té snel willen he... ;) Je hebt nog 10 weken, zat tijd om er iets moois van te kunnen maken...

  • 14 Maart 2008 - 11:59

    Jits:

    Maffe site, zet soms reacties 2 keer erop :D

  • 14 Maart 2008 - 12:08

    Railly:

    ik vergeet de oliefanten poep niet.
    en op de paard was leuk

    groetjessssssssssssss


    van Railly aan Lies

  • 14 Maart 2008 - 12:10

    Reda:

    groetjes voor lies
    ik zal je missen

  • 14 Maart 2008 - 12:12

    Joeransly:

    Joeransly wil je ook even wat vertellen Lies, hier komt het :

    Een auto en een zwarte pietje.
    Hoe was het in de helicopter en in het nieuwe vliegtuig en een dikke kus van joeransly

  • 14 Maart 2008 - 12:14

    Gelsana:

    Groetjes voor Lies, kusje van gelsana met de paardenpoep!
    En heel veel plezier naar afrika

  • 14 Maart 2008 - 12:15

    Marije:

    nu weet je ook weer even wat ik in de pauze heb gedaan!
    jullie ook een fijn weekend daar in Afrika

  • 22 Maart 2008 - 14:29

    Ria Algra:

    ik ben de moeder van peter
    ik heb bewondering dat jullie je in zo n avontuur storten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Namibië, Gobabis

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2008

27 mei

19 Mei 2008

18 mei

15 Mei 2008

16 mei

15 Mei 2008

15 mei

03 Mei 2008

3 mei
Lies en Marella

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 36126

Voorgaande reizen:

10 Maart 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: